عشق يعني چي؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام خوش اومدین به دل تنهای من امیدوارم لحظات خوب و خوشی داشته باشید نظر فراموش نشه خوش و پیروز باشید راستی تبادل لینکم کنید بعد پیام بدین منم شمارو لینک کنم

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل تنها و آدرس dellonly.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 139

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 55
:: بازدید هفته : 269
:: بازدید ماه : 269
:: بازدید سال : 1171
:: بازدید کلی : 12327

RSS

Powered By
loxblog.Com

عشق يعني چي؟
دو شنبه 16 تير 1393 ساعت 1:26 | بازدید : 754 | نوشته ‌شده به دست دل تنها | ( نظرات )

عشق يعني چي؟


مي گفت عاشقم ، دوستش دارم و بدون او هيچم و براي او زنده هستم...

او رفت و تنها ماند ....

زندگي کرد و معشوق را فراموش کرد...

از او پرسيدم از عشق چه مي داني ؟ برايم از عشق بگو....

گفت:عشق اتفاق است بايد بشيني تا بيفتد!!!


گفت:عشق آسو دگيست ,خيال است...خيالي خوش...

گفت:ماندن است ....فرو رفتن در خود است....

گفت:خواستن و گرفتن و براي خود کردن است....

گفت: عشق ساده ست ، همين جاست دم دست و دنيا پر شده از
 
عشقهاي زود....

گفت: عشق دروغي بيش نيست....

 


گفتم: تو عاشق نبودي و نيستي........

گفتم:عشق يک ماجراست ، ماجرايي که بايد آن را بسازي....

گفتم:عشق درد است ...

گفتم:عشق رفتن است عبور است ، نبودن است...

گفتم: عشق تضاد است....

گفتم:عشق جستجوست ، نرسيدن است...... نداشتن و بخشيدن است....

گفتم:عشق آغاز است , دير است و سخت است....

گفتم:عشق زندگيست ولي از يه نوع ديگه.....



به فکر فرو رفت و گفت عاشق نبوده ام ...

گفتم عشق راز است ....

راز بين من و توست و بر ملا نمي شود ....

هيچ وقت پايان نمي يابد . مگر به مرگ.....

آهي سردي کشيد....

ديگه هيچي نگفت....

سرشو انداخت پائين و آروم از پيشم رفت....

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نازنين در تاریخ : 1393/4/16/dellonly - - گفته است :
عشق درده يه درده شيرين

سلام وبلاگ قشنگي داريد موفق باشيد....

<-CommentGAvator->
katty در تاریخ : 1393/4/16/1 - - گفته است :
درود . دنیای عشق دنیای دروغین است . هرگز باورش نکن . همه ی چیزایی که میشنوی عادت و وابستگیست نه عشق . عشق کمال محض است . یه نگاه عمیق به آدما ووو دوستت دارماشون بنداز . سپاس

<-CommentGAvator->
pj در تاریخ : 1393/4/16/1 - - گفته است :
جالب بود .

<-CommentGAvator->
حسین در تاریخ : 1393/4/16/dellonly - - گفته است :
عشق یعنی چه؟ بگو. خودت.
مهدی متن ها رو خودت بنویس دیونه.

<-CommentGAvator->
➹♛➷ ...✔☂∯✔∑ ...➹♛➷ در تاریخ : 1393/4/16/1 - - گفته است :
وبت قشنگه!
موفق باشی!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: